Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Komunikacja z klientami WIKA jest jednym z najważniejszych elementów budowy pozytywnego wizerunku firmy oraz wdrażania kodeksu etycznego i przyjętych zasad etycznych i biznesowych. Niniejsze zasady wprowadzane są po to aby ułatwić pracownikom komunikację i ustanowić jasne i przejrzyste sposoby komunikacji z klientami.
„Klient jest najważniejszym gościem. Nie zależy od nas, to my zależymy od Niego. Nie przeszkadza nam w pracy, wykonujemy ją dla Niego. Nie jest poza naszą pracą, jest częścią niej. Nie robimy mu łaski służąc mu, to on robi nam honor dając po temu okazję.” - Mahatma Gandhi
Nasza naczelna zasada: Wszystkie zamówienia złożone do 13:00 zostaną zrealizowane dnia następnego, każde kolejne zamówienia będą realizowane w kolejności złożenia w jak najszybszym terminie, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb klienta.
Celem wprowadzenia zasad odpowiedzialnej komunikacji i obsługi klienta WIKA jest rzetelne, jasne i przejrzyste informowanie klientów spółki o oferowanych towarach i usługach, a także stworzenie klientom możliwości szybkiego
i bezproblemowego kontaktu z pracownikami naszej firmy i zapewnienie im jak najlepszych standardów obsługi i zadowolenia z zakupów w naszych sklepach.
1. Udzielania rzetelnej informacji o produktach, zasadach ich użytkowania
i przechowywania oraz wszelkich innych informacji dotyczących wykorzystania zakupionych produktów
2. Przedstawiania informacji w sposób zrozumiały, upewniając się, że klient zrozumiał każdą przedstawioną informację;
3. Przedstawiania całkowitych cen umieszczonych w widocznych miejscach.
4. Nie zatajania żadnej ważnej informacji dotyczącej ewentualnych wad ukrytych produktu;
5. Przedstawiania klientom możliwie wiele produktów z grupy produktów, których poszukuje, nie faworyzując żadnej z marek;
6. Prezentowania ofert w przejrzysty sposób;
7. Zachowania życzliwości i uprzejmości w stosunku do klienta;
Informacje umieszczane na ulotkach czy innych wydrukach promocyjnych WIKA muszą zawsze:
- być prawdziwe i przejrzyste - nie dopuszcza się umieszczania nieprawdziwych opisów produktów, cen czy innych informacji wprowadzających w błąd Klienta;
- eksponować etykę i rzetelność WIKI;
- prezentować w jasny i przejrzysty sposób zasady zakupu, zwrotu i reklamacji towaru;
- zachowywać standardy uczciwego współzawodnictwa tj. nie dyskredytować konkurencji;
- zachowywać odpowiednie standardy estetyczne.
WIKA w ramach dbania o dobre relacje z klientami i kontrahentami bierze udział w turniejach tańca i innych wydarzeniach branżowych, w ramach których prezentuje swoje produkty oraz inne przydatne klientom informacje dotyczące użytkowanie oferowanych przez firmę towarów oraz możliwych usług.
Biorąc udział w podobnym wydarzeniu należy:
- zachować całkowity obiektywizm w stosunku do klientów;
- dbać o to by przedstawiane podczas spotkań informacje były prawdziwe i pokazywały zarówno dobre, jak i słabsze strony produktu czy usługi;
- dbać o to by wszyscy klienci otrzymali pełną informację
o interesujących ich produktach i usługach.
Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.
Administrator Danych, Polityka Prywatności.