Zasady odpowiedzialnej

komunikacji i obsługi klienta

 

Artykuły Taneczne WIKA

Komunikacja z klientami WIKA jest jednym z najważniejszych elementów budowy pozytywnego wizerunku firmy oraz wdrażania kodeksu etycznego i przyjętych zasad etycznych i biznesowych. Niniejsze zasady wprowadzane są po to aby ułatwić pracownikom komunikację i ustanowić jasne i przejrzyste sposoby komunikacji z klientami.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

„Klient jest najważniejszym gościem. Nie zależy od nas, to my zależymy od Niego. Nie przeszkadza nam w pracy, wykonujemy ją dla Niego. Nie jest poza naszą pracą, jest częścią niej. Nie robimy mu łaski służąc mu, to on robi nam honor dając po temu okazję.” - Mahatma Gandhi

                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Nasza naczelna zasada: Wszystkie zamówienia złożone do 13:00 zostaną zrealizowane dnia następnego, każde kolejne zamówienia będą realizowane w kolejności złożenia w jak najszybszym terminie, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb klienta.

Celem wprowadzenia zasad odpowiedzialnej komunikacji i obsługi klienta WIKA jest rzetelne, jasne i przejrzyste informowanie klientów spółki o oferowanych towarach i usługach, a także stworzenie klientom możliwości szybkiego
i bezproblemowego kontaktu z pracownikami naszej firmy i zapewnienie im jak najlepszych standardów obsługi i zadowolenia z zakupów w naszych sklepach.

WIKA zobowiązuje się do:

 

1. Udzielania rzetelnej informacji o produktach, zasadach ich użytkowania
i przechowywania oraz wszelkich innych informacji dotyczących wykorzystania zakupionych produktów

 

2. Przedstawiania informacji w sposób zrozumiały, upewniając się, że klient zrozumiał każdą przedstawioną informację;

 

3. Przedstawiania całkowitych cen umieszczonych w widocznych miejscach.

4. Nie zatajania żadnej ważnej informacji dotyczącej ewentualnych wad ukrytych produktu;

 

5. Przedstawiania klientom możliwie wiele produktów z grupy produktów, których poszukuje, nie faworyzując żadnej z marek;

 

6. Prezentowania ofert w przejrzysty sposób;

 

7. Zachowania życzliwości i uprzejmości w stosunku do klienta;

Nasze motto to:

                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Zawsze obsługujemy Klienta tak, jak sami chcielibyśmy zostać obsłużeni!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

      I. Zasady kontaktu bezpośredniego pracowników w sklepie WIKA

 

  1. Pracownicy sklepu są do dyspozycji klientów w godzinach i dniach pracy ustalonych przez właściciela i podanych do informacji publicznej.
  2. Pracownicy sklepu przedstawiają informację zgodnie ze swoją specjalizacją, tak by nie wprowadzać w błąd klienta i by udzielić jak najobszerniejszej informacji;
  3. Pracownicy sklepu posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie
    i chętnie świadczą usługi doradcze – klienci zawsze mogą liczyć na fachową poradę!
  4. Kontakt bezpośredni z klientem traktowany jest priorytetowo, pracownicy zawsze odnoszą się z życzliwością i cierpliwością do klienta.

 

      II. Kontakt telefoniczny z Klientem WIKA

 

  1. Rozpoczynając rozmowę telefoniczną przedstawiciel WIKA zawsze przedstawia się, tak by klient wiedział z kim rozmawia.
  2. Pracownicy WIKA mogą poprosić klienta o kontakt zwrotny celem przygotowania skrojonej na miarę oferty i późniejszy kontakt ze strony spółki.
  3. Ze względu na brak możliwości weryfikacji rozmówcy WIKA w wyjątkowych sytuacjach zostawia sobie prawo do weryfikacji złożonego zamówienia. Weryfikacja następuje po przez potwierdzenie mailem telefonicznego zamówienia.
  4. Dane telefoniczne do kontaktu klientów są zamieszczone na stronie internetowej, w materiałach promocyjnych oraz w siedzibie firmy.

 

       III. Informacja na ulotkach/materiałach promocyjnych, wydrukach

 

       Informacje umieszczane na ulotkach czy innych wydrukach promocyjnych WIKA muszą zawsze:

       -    być prawdziwe i przejrzyste - nie dopuszcza się umieszczania nieprawdziwych opisów produktów, cen czy innych informacji wprowadzających w błąd Klienta;

       -    eksponować etykę i rzetelność WIKI;

       -    prezentować w jasny i przejrzysty sposób zasady zakupu, zwrotu i reklamacji towaru;

       -    zachowywać standardy uczciwego współzawodnictwa  tj. nie dyskredytować konkurencji;

       -    zachowywać odpowiednie standardy estetyczne.

 

       VI. Wydarzenia Branżowe

 

      WIKA w ramach dbania o dobre relacje z klientami i kontrahentami bierze udział w turniejach tańca i innych wydarzeniach branżowych, w ramach których prezentuje swoje produkty oraz inne przydatne klientom informacje dotyczące użytkowanie oferowanych przez firmę towarów oraz możliwych usług.

 

Biorąc udział w podobnym wydarzeniu należy:

 

      -    zachować całkowity obiektywizm w stosunku do klientów;

      -    dbać o to by przedstawiane podczas spotkań informacje były prawdziwe i pokazywały zarówno dobre, jak i słabsze strony produktu czy usługi;

      -    dbać o to by wszyscy klienci otrzymali pełną informację
o interesujących ich produktach i usługach.

 

 


© Wika 2020 Wszelkie prawa zastrzeżone

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.
Administrator Danych, Polityka Prywatności.